Roolit

Roolien tarkastelu, lisääminen ja muokkaaminen

Rooleilla määritellään joukko käyttöoikeuksia, jotka kaikilla roolin omaavilla käyttäjillä on. Järjestelmäroolit on annettu valmiina eikä niitä voida toimistossa muokata. Toimiston omia rooleja voi lisätä, muokata ja poistaa. Kun roolia muokataan, roolin omaavien käyttäjien käyttöoikeudet päivittyvöt muokatun roolin mukaisiksi. Aiemmissa versiossa olleet pikavalinnat ovat roolien käyttönoton myötä poistuneet käytöstä.

Kirjanpito-oikeudet

Valinta Kaikki kirjanpito-oikeudet ja otsikoiden Tositteet, Laskut, Laskujen kierto, Raportit, Työkalut ja Asetukset ylimmäiset valinnat ovat useampia oikeuksia antavia koosteoikeuksia.

Toimisto-oikeudet

KäyttöoikeusMerkitys
Kaikki toimiston hallintaoikeudetKoosteoikeus joka käsittää kaikki alla olevat oikeudet
ToimistonäkymäTilitoimistonäkymä ja kirjanpitojen selaaminen
Sertifikaattien hallintaTilitoimiston varmenteen lisääminen ja poistaminen
Kirjanpitojen luominenUuden kirjanpidon luominen
Kirjanpitojenon siirtäminen ja poistaminenKirjanpitoon liittyvän tuotteen vaihtaminen, kirjanpidon siirtäminen (oikeus vaaditaan sekä nykyisessä että uudessä ryhmässä), kirjanpidon poistaminen
Kirjanpitohyllyjen hallintaHyllyjen lisääminen, uudelleennimeäminen ja poistaminen
Roolien hallintaToimiston omien roolien lisääminen, muokkaaminen ja poistaminen,
Lokien selaaminenKirjanpitojen kirjautumistietojen (käyttäjän nimi, kirjautumisten lukumäärä ja viimeisin kirjaaminen) näkeminen
Käyttöoikeuksien hallintaKirjanpito-oikeuksien myöntäminen hyllyihin ja kirjanpitoihin
Toimisto-oikeuksien myöntäminen
TukikirjautuminenKirjautuminen Tukikirjautuminen-toiminnolla täysin oikeuksin kaikkiin hyllyn kirjanpitoihin