Käyttäjätuki ja palaute

Kitsaan ohjeet

Näiltä sivuilta löydät kattavaat ohjeet Kitsaan käyttämiseen.
Lue ohjeita

Helpdesk

Talouden Ohjelmistopalveluiden Kitsas Helpdesk neuvoo Kitsaan tilaajia ohjelmaan liittyvissä kysymyksissä.

Kitsaan tilauksiin kuuluva tuki ei sisällä lainopillista neuvontaa. Helpdesk ohjaa tarvittaessa maksullisiin konsultaatiopalveluihin tai kirjanpitopalveluita tarjoavan tilitoimiston asiakkaaksi.

Kitsas Helpdeskin palvelut sisältyvät Kitsas Kerho, Kitsas Firma ja Kitsas Pro -tilauksiin. Emme valitettavasti voi tarjota henkilökohtaista käyttäjätukea Kitsaan ilmaiskäyttäjille.

kitsas.helpdesk@taopa.fi
Ratkaisun nopeuttamiseksi, liitäthän viestiisi mahdollisimman tarkan kuvauksen ongelmasta

044 333 5019 arkisin klo 10-14
Kitsaan puhelimessa voimme neuvoa yksinkertaisissa kysymyksissä, esim. tilaus- tai käyttäjähallintaan liittyen.
Tarkempaa selvittelyä vaativissa tapauksissa, ohjaamme ensisijaisesti olemaan yhteydessä sähköpostitse.

Palaute

Otamme kiitollisuudella vastaan palautetta ohjelmasta palautesivumme kautta. Emme kuitenkaan pysty välttämättä vastaamaan henkilökohtaisesti kaikkeen palautteeseen.

Anna palautetta

Etsitkö tilitoimistoa?

Haluaisitko käyttää Kitsasta, mutta tarvitset apua kirjanpitosi hoitamiseen?
Helpdeskin kautta saat tarvittaessa yhteyden palvelevaan ja ystävälliseen tilitoimistoon.

Tilitoimistojen palvelut ovat maksullisia.